Sorry, I can´t be perfect

Idag är första gången jag gråter på över en månad, och jag har ingen aning varför!
Jag har inte sovit ett skit i natt, bara legat och tänk och skrivit.
Jag kollade på ett program förut på trean, det handlade om en familj och sen dog deras pappa.
Jag tjöt som en liten gris, det var så sorligt. Tänk om jag miste min pappa ? Jag är ju aldrig snäll mot honom, ifs han är aldrig det mot mig heller.. Fan

"ännu en gång har jag förstört för mig själv. Fan!
Alla har det så jälva bra, alla flickor utom jag.
Varför kan jag aldrig låta mitt förflutna vara ett jobbigt minne? Men istället måste jag öppna min käft och säga som det är, Skit!
Inget i min värld vill fungera längre, som jag alltid har sagt, min värld rasde fullständigt den 16 December 2005"


Jag kan inte lita på någon mer, och nu menar jag ingen. Jag tänker aldrig mer öppna min käft, aldrig!
Inte äns för dig isabelle, förlåt men jag kan inte!

jag orkar inte se mitt liv bara rasa mer, jag pallar inte detta mer!
fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback