innerst inne

jag tror ingen vet vilken jälva smärta jag har innerst inne.
jag mår inte bra, men fråga vem som helst, jag försöker vara glad!
Det är sällen folk ser mig ledsen, för jag försöker men det ledar ta mig fan ingen stans!
Ärligt, så orkar jag verkligen inte mer.
"man mår bättre av att gråta, och få ut allt inombords. När ens hjärta, ens skära hjärta tungs av frustation "
men hur fan ska man kunna gråta när ingen tillåter det ?
Snart har det gått ett år, och innerst inne har jag än inte kommit över dig. Fuck vad detta är sjukt!
Jag säger att jag har det, så alla inte ska tro att jag är knäpp.  men nu kommer det, jag har inte det!
Förlåt, men jag kan inte glömma det! Jämt när man råkar komma in på dig får jag så jälva dåligt samvete. Vi hade fortfarande varit vänner om jag inte hade varit så jälva dum i huvdet. Så hade aldrig det inträffat, som idag jag var nära på att bryta ihop!
Jag sitter och stor bölar, som ett litet barn som inte har fått sin napp!
Förlåt alla , men jag orkar fan inte mer längre!
Snälla, jag vill inte må så här längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback