Herrejävlar

Gårdagen ?
Hur ska man berätta den, det är ganska lätt!
Den börjar med att pappa och jag b´örjar plocka ut allt från mitt rum och slipar och spacklar och grejjor, sen börjar vi måla! Mitt upp i allt ringer gud, hon vill leka!
Jag orkar inte egentligen men va fan lördag är en lördag!
Vid su skulle vi ses på resecentrum, jag fick skyss in (LYX)
Sen drack vi lite, isabelle blev full inte jag för en gång skull! halleluhjA xD
Det var kallt och isabelle var mycket rolig att ta hand om, jag fick även reda på lite fakta, hahah xD

Idag ska jag hem till mamma, det ska bli kul!!
Jag ska snart börja packa och grejjor, kommer bli lite svårt för alla mina saker ligger hullerombuller här ute i allrummet, så gaaaaah!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback