Dumma pappa

Igår hittade jag inte min mobil när jag skulle gå lägga mig, jag rev upp och ner på hela mitt rum. Sen struntade jag i det och tänkte jag skriver en stor lapp på syrrans dörr så väcker pappa mig, men nej!
Han såg inte lappjäveln så jag vaknar av att min syster skriker och då är klockan kvart över sju och tjugo över går min buss, jag får äklig panik och tar en senare buss som går tjugo över åtta..
kommer till skolan när det är 5 minuter kvar av sv lekitonen så tog det lungt!

Sen slutade vi kvart över ett men skulle egentligen sluta tre, mycket bra!

Då drog jag till rese och väntade på issa och sedan drog vi till stan..
Där handlade jag en jätte fin vit halsduk och hängslen xD
Sen svullade jag en MC chicken på MC , nam nam!

Och nu är jag hemma, mjapp =)

Imorgon har jag jävla utvecklingsamtal, blää!
sen ska jag och pappa kolla på tapeter och sen kanske kanske kolla på en mobil till mig, jag har hittat en jag vill ha, mhm me like xD

Nu resten av kvällen ska jag spendera genom att plugga tråkigt engelska prov jag har imorgon, dundertråkigt men jag måste ha G annars måste jag gå till en speciallist ?
Sjukt jobbigt!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback