Glädje

Jag behöver glädje, jag behöver träffa sånna jag tycker om och som gör mig på världens bästa humör, och det ska jag idag!
Igår somnade jag runt halv tolv men vaknade sju och kunde inte somna om, så tillslut åtta gick jag ner och pappa var kvar hemma, haha! han börjar egentligen sex, haha pucko :D
Satte på barnkanalen och kollade på barnprogram men somnade hela tiden, vaknade somnade, fett gaaah! Nu sitterjag här. min buss går in till stan om två timmar, jag ska klä på mig snart och sen ska jag platta håret och se lite av "på andra sidan häcken" tänkte jag, medans vi har den hemma :)
Den är ju då allt grannens!

Marcus berulf, jag finns här och prata med dig.. jag var inte på topp i natt jag vet. Men tro mig det kommer ordna sig, jag hatar att höra dig ledsen det gör så ont då! Oh varför måste du vara så långt borta, ville bara åka till dig i natt och hålla om dig tills du somnar... Bästis <333

goodbaiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback