Du <3

Isabelle förlåt för allt, du är min bästis och jag litar på dig till hundra procent..
jag är ledsen att jag inte har haft tid för dig, men du har även gjort mig ledsen för att du aldrig har haft tid med mig, men nu är det bra igen. Tack bästis!
Jag älskar dig Isabelle friberg jätte mycket <3

Imorgon ska jag först fika med elin och mia sen ska jag fika med isabelle <3
Kommer bli en bra dag imorgon, bara träffa sånna personer jag tycker om.. Istället för att sitta hemma och deppa!

Får se hur det blir mellan oss nu, det du tycker är bäst tycker inte jag är bäst, jag tror om vi bara kämpar så kommer det hålla. jag tycker om dig så extremt mycket, det är sjukt!
Jag klarar inte av att ringa ikväll. men ringer imorgon istället när jag har fått lite glädje i mig av mina riktiga kompisar!

Godnatt, ska försöka sova nu. sov ju då inget i natt, typ 3 timmar högst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback