Årets första dopp!

Inatt tog jag och issa vårat första dopp, det var jätte skönt faktiskt!
På vägen hem kom det en igelkott, jag skrek så issa blev rädd. Smart Alexandra!
När vi kom hem kollade vi på BÄRT, det äger! (allts bert)
hihi ( : .

Jimmie är söt, punkt slut!

Jag längtar till lördag, jätte mycket faktiskt!

Och juste, SVENSK JÄLVA MARDRÖM!
Fy fan va dåliga dom var igår, hur kan dom ta Hansson mot Källström ?
Och varför fick Zlatan spela ? han gjorde inte ett skit!
Och hur kunde du missa straffen henke ? shit alltså!
Svenska landslaget skämmer ut sverige!
Jag och issa skulle vara MYCKET bättre tränare faktsikt!
Jälva lagerbäck!
Jag var nära på att börja gråta faktiskt!

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback