Kungen ffs

84331-4

Gårdagen blev en stor hitt, den blev bra!
Jag och min gud har jämt roligt, vi är bäst . Jaaoow ;)
Vi hade det mysigt och drack, och senare på kvällen drog
vi till lambohov. Det var lite småskojj, för gud
hittade en snygging
bland alla killar, och jag hittade också än, men det
pratar vi om en annan dag!
Sen pratade jag även med eric, han är lite små
 dålig ibland! höhö . : )
Sen blev det fyllemat på vägen hem, kebad
 halv två, det sitter fint, mums ( :
Sen gick vi hem, kom hem vid tre någon gång..
Idag har vi varit jätte sega, kollat på top modell och solat lite!
nu sitter jag i handuk och funderar på vad jag ska ha på mig
för kläder. hihi !

Vad händer ikväll, ingen aning men eric kanske skulle komma hit ?

Annars får vi se vad som händer, orka inte åka någonstans iallfall.


tack och hej för mig!


Förresten kommer pappa hem snart, dom var i Tyskland idag, jippie ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback