Fett deprimerad!

84331-3
Idag är jag jätte deprimerad, och då menar jag jätte!
Fast isabelle friberg fick mig på lite bättre humör
som tur var. Jag hatar att inte ha pengar. Fuck a duck!
Imorgon åker jag till landet, fan va surt!
Jag trodde jag bara skulle vara där till söndag, men nej
mamma och jörgen kommer ut på söndag och då
ska vi stanna där till minst onsdag, va fan panik!
Min mobil funkar inte där ute, det är helt jälva öde. Och jag
menar nu öde, mitt ute i skogen är det! Fast förra året fanns
 det en snygg kille i huset mitt emot, han kanske är där i år igen!
Fast det tror jag inte, förstår honom. Fett öde!
Jag är så jälva deprimerad att jag var nära att börja gråta på stan idag, det är fett jobbigt att inte ha pengar! jag får fan dåligt samvete för alla fina kläder som hänger i affärerna. Men den 27 kommer pengarna, satan gatan i himmeln vad jag ska shoppa, skiter i vad pappa sa om att spara, jag SKA ha nya kläder! fast dom hade ju ändå köpt kläder i kroatien sen dom köpa något i Italien ( :
Men ändå, jälva skiit fan!
Och förresten förstår jag inte på kärlek längre, hatar ordet kärlek. Det kan ta sig i rörven !
Jälva skit, fast jag och benna har bildat klubb för tillfället för tråkighet!
Fast när jag är på landet kanske jag hinner klart med min låt, sen är det bara att lägga till musiken, fan va smart jag var nu! Äntligen kom det något smart ut genom det lilla jag har, höhö !
Fast varför måste det vara så svårt att ha det bra, jävla kuk horor hela bunten!
Shiet vad jag hoppar mellan alla meningar, fast det kan ju bero på att jag är fuck mycket deprimerad!
Allt nu för tiden gör min deprimerad, pengar kärlek skolan kompisar allt va fan, fett sjukt är det!
Men iallfall så kommer jag dö ute på landet, för jag kommer inte kunna röka fett jobbigt faktiskt!
Fast tar nog med paket ifall jag kan smyga ut någon gång, halleluhja!
Just nu är det jätte kalt i mitt rum, jaow! ska nog stänga fönstert, men jag orkar inte gå dit! haha fett lat är vad jag är! (A)
Jahaop, vad händer nu då ? kanske ska gå och ta något sött ? haha  ,  inte fan vet jag !
Hejsvejs lingonfejs, fuck off människor :D:D

Kommentarer
Postat av: Dan

Samma här. Så jävla tråkigt är det! Men take care och försök göra det bästa av situationen.. Det försöker jag iallafall! :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback