Åska och blixtrar!

Idag när vi skulle ha avslutning med barnen uppe i glyttinge började det åska och regna och blixtra!
Då sprang alla in i omklädningsrummen, men jag är så där jätte jätte jätte rädd för åskan och blixtrar så jag satte mig i ett hörn och grät, jag skämdes men va fan jag kan inte rå för att jag är rädd!
Bra alexandra!
Jag var fortfarande "chockad" ca två timmar efter, nu har det lungat ner sig lite!
Men shit jag skakade jätte mycket, rökte 5 cigg på en halv timme och lyssnade på min muisk och ändå lungande jag inte ner mig! Usch för detta!
Jag tål verkligen inte sånt här!
Men som tur var fanns benjamin,böre och sofi där och såg till att jag andades bra och så vidare!
Tack  =)

Idag skulle vi egentligen haft en liten ledare kväll, vi som höll ihop
men det regnar så vi skiter i det!

Hejsvejs lingonfejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback