Ännu mer baksmälla!

Den här helgen har jag inte varit nykter förns för några timmar sen!
När vi började dricka  igår var vi fortfarande onyktra, jaow!
Vilken kväll alltså, den blev jätte bra fast jag var jätte borta!
Vaknde vid kvart i ett imorse att elvis ringde och frågade hur jag mådde!
Issa mådda bra när jag väckte henne!
Bästa helgen på länge alltså ( : .
Fick pussar av en jätte söt kille med , värt att nämnas :D

Jag är jätte seg i kroppen, jag kommer inte orka jobba imorgon, blää!
Om ett tag ska jag bädda ner mig i sängen med fanta och chips, mums!

jag ska till skara eller liseberg när pappa och dom kommer hem, :)
Pappa kom förut på min moppe, nu funkar den. Så nu står den i "garaget"
nere på gården, jippie :)

Hejsvejs, nu kom mamma så nu ska vi visst äta räker och vitlöksbröd :)

Dagens låt - Sofjah - Som ett litet barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback