SuPERDUPERDAG

Super dag idag!

Först lekte jag med lovisa, vi hade allmänt kul kollade på film och åt pizza sen drog jag ner till stanmed isabelle friberg, där fixade vi drickat till nyår. Det blev 6 st 7.0 till mig och 4 till isabelle. Jag längtar sönder mig! Sen fikade vi som vanligt på stevés mycket mysigt.. Fixade även snus och cigg :) sen satt vi på stationen och sjöng barnsånger. haha klappa händerna när du är riktigt glad :D
Nu sitter jag här och tuggar tuggomi och ska snart lägga in en snus tänkte jag..

Patrik vílle att jag skulle skriva något om honom, nu har jag gjort det.. Han är rolig han, han tror inte på att jag kan dricka mycket, utan är en mes. Men jag ska visa honom någon dag att jag är en riktigt jälva alkolist som kan dricka!
Isabelle påstod att jag hade alkolist varning i sommras. haha =)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback