Juldagen

jag är hemma och det är jätte skönt, jag har rökt och det behövdes mår mycket bättre =)

När jagkommer in  mit rum står det en ny skärm till min dator, en 19 tum. va fan större än min tv;P
snygg som fan. hihi=) tack mamma och jörgen!

Som tur var fick jag sprit igår av min kära moster, hon drack cider när vi skulle spela spel, då frågade om jag också kunde få, då fick jag det :D jälva gott med 7.0 cider alltså. sen fick jag två glas bailys eller hur det stavas, jäkla gott. Blev lite onykter men det märkte ingen som tur var, puhh!

Nu väntar jag på att maddemupp ska ringa, vi ska nog hitta på något.. ska även be jörgen skcika över lite oc avsnitt,så jag kanse på min nya dataskärm :D hihi

Hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback