idioter

Idag har jag öppnat julklappar, jag fick äntligen mina efterlängtade skor, en tröja, en pyjamas en bok en tavla, strumpor ett hårsak. Jag är jätte missnöjd fatkistk. trodde jag skulle få mer saker, men som vanligt trodde jag fel och allt som låg vid granen var min systers, jag hatar min familj. "Jag hoppas du inte är allt för besviken" idiot. Nu mår jag dåligt igen, innan var jag glad och förväntansfull. nu är allt förstörd och jag orkar inte ha mer jul. jag vill bort! jälva idioter!

varje åt förväntarar jag mig mer saker, det ligger massor paket under granen och jag blir glad. Vågar inte kolla, för jag vet att mer än hälften är syrrans. men man får hoppas, och varje år blir allt samma. Allt var till syrran, jag hatar henne!

Nu ska jag ut och röka, jag måste jag pallar inte. FAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback