fuck you bitch

You fucking hurt me so fucking hard, BITCH!

OCh jag är så jälva trött på dig, det finns inte ord. Det ända du gör är snackar skit, så jälva mycket skit. det är ju fan förjävligt. allt är fel för dig, ja vi vet det! Men är du sur måste det gå ut över oss ? Alla kan tyvärr inte vara perfekta. men hur moget är det då att bevisa det så jälva mycket att du hatar alla ? Jag har hatat dig sen första dagen jag träffade dig.. Men jag ska inte lossas längre. Så fuck you!

jag vill ha jul, jag orkar inte vara kvar här.. jag vill att det ska vara jul så jag får komma bort från lkpg, bara få vara med dom man älskar och tycker om.
Jag skrev min önskelista förut, om jag får allt blir det något på ca 30 tusen :)
Hej då


Kommentarer
Postat av: britta

jävla idiot!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback