Förintelsen

Jag har en önskan i mitt liv, en enda önskan har jag, Och jag kommer göra allt för att den ska bli sann. Jag försöker och försöker, men det hjälper inte. Jag förstår inte vad som blir så himla fel. Allt jag gör blir fel, så fort jag öppnar min mun för att säga något blir det fel, så fort jag skriver något blir det fel. Vad är det jag gör som blir så fel, kan inte någon berätta det för mig ? Jag trivs med precis inget just nu, allt är så jälva fel. Det finns inte ett ända rätt i mitt liv längre, inte ett enda jävla rätt. jag hatar mitt liv!
min dröm är, min dröm är, är...
Att allt ska bli som förr, när jag hade dom jag tyckte om mest. dom som betydde det där lilla extra.
som året 2005 till sista sommarlovsdagen sommaren 2006...
jag vill vill vill vill vill vill...

undrar hur det ska gå och tvätta håret idag när ja bara har en hand ?
ehm, får se hur det går ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback