Annandagen

Idag har varit en mycket bra dag också.

vid två drog jag till madde, och vi drog ner till staden köpte cigg drog en mc och gick runt lite. jälva roligt!
Sedan gick jag hem, åt mat. Älskar att äta med min familj när alla är på bra humör, idag var det ju förjävligt. Kunde inte äta för alla skrattade åt jörgens skämt om hur jag låter närjagsitter vid datorn, eftersom mitt rum är precis vid tvn, haha!
Sen nu kom jag precis he, har varit ute med madde lina och klint, lite roligt sådär. Nu sitter jag här, funderar på att sätta mig där ute med jörgen och mamma och kolla på sagan om ringen och dricka julmust.

Nu är allt till nyår fixat med, blir först borensberg sedan till borggårn, jag hoppas du följjer med isabelle, min bästa vän <3

Nej nej, slut för idag tack för idag, tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback