Väntar på bättre tider!

Jaa, när kommer dom bättre tiderna då ? jag mår fan sämre än sämst just nu, jag har ingen aning varför men jag mår allmänt dåligt, har gjort det hela dagen...

Jag är fan fett jävla deprimerad, det är fett jälva jobbigt! För jag vet lixom inte varför...
Jag röker och röker, och min mamma är smart och vet att jag fortfarnade röker, BAJS!
Jälva helvete helvete helvete!!!!!!!
Jag orkar inte mer ärligt faktiskt, vill bara försvinna ett tag och slippa allt jälva skit!!
Slutet är nära jag känner det intill , just precis!
Just nu verkar det som att inget gör mig glad, inte äns isabelle friberg får mig på bra humör längre. Då är det något som är fel, för hon får mig alltid mig att le!
Varför har alla andra det så jälva bra medans jag har det så jälva fittit dåligt, Alla säger att det kommer , så har alla sagt sen den 16 december 2005, och inte ett jälva skit har hänt!
FUCK YOOUU!!!

mitt liv är ett jälva misstag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback