Jag ger fullständigt upp!

Just nu mår jag rent åt helvete, jag orkar verkligen inte mer!
SNÄLLA TA MIG HÄRIFRÅN..
Jag vet inte vad det är med mig, men jag mår förjävligt. varför ?
Mitt hår är förstört allt är förstört, jälva helvete!
Ingen bryr sig, oh då menar jag verkligen ingen hur jag mår.
Kämpar för att orka en dag, kämpar för att kunna äta något överhuvudet taget..
Ni ser den glada alexandra, men fan inte den som inte " orkar ett skit mer "
Jag vill inte må så här, jag vill ta tag i mitt liv. Men utan någon vid min sida går det inte.
jag ropar på hjälp, men ingen hör mig. Ingen vill hjälpa mig att ta tag i mitt liv..
jag försöker försöker och försöker men inget hjälper.
JAG VIL INTE INTE INTE INTE INTE MÅ SÅ HÄR DÅLIGT LÄNGRE!
Jag ställer upp för alla som fan, men vad får man tillbaka?
INTE ETT JÄLVA SKIT. DRA ÅT HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback