Deppigt

idag vet inte jag det är med mig, jag mår jätte dåligt.
Varför gör jag det, allt har ju varit  bra idag.
Jag vill bara gråta ut och ta fram den dära jävla rakhyvlen och bara dra ett sträck
men, nej sånt ska man inte hålla på med. Sluta tänk så!
Det är över ett halvår snart, så lägg ner alexandra!
på fredag ska det supas, äntligen! Halleluhja, Halleluhja !
Allt är så deppigt idag, jag förstår inte varför . Varför ska jag få genom gå denna smärta för ?
Jag vill bara få säga allt jag vill få ut, bara babbla av mig. Men jag vågar inte säga till folk varför.
Helvete..
Kommer jag någon gång göra det överhuvudetaget egentligen ?
Det vet jag inte, men det tror jag faktiskt inte att det kommer bli så eftersom det inte finns någon som jag litar på till 200 % . Jag vet inte varför, men jag bara känner så.. Vart är du ?
Kommer jag någonsin glömma min barndom, allt hemskt ? Nej, det är ju det jag aldrig kommer göra. Men jag vill, vill vill vill. Men icke helvete!
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men nej. Det är ändå ingen som bryr sig så varför ska jag göra det egentligen ?
Fuck er allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback